heikebiketri

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Heike Emmrich - 15 maj 2015 19:53

Efter en nästan helt sömnlösnatt , var det bara att stiga upp 4.50, oroad över att inte komma in , att mitt larm kort inte skulle funka, eftersom det mesta inte har funkat för mej här  , den sprillans nya datorn jag fick , packade bara ihop efter en dag...min mail funkade inte, hade hakat upp sig (sånt som inte kan hända ) ...inloggningen till HR-portalen brakade ihop.....det förstod an inte heller hur det kunde hända.....när jag får lön får jag 90 rader uppgifter och någontans bland dom finns rätt lönespec.....

Men jag kom in och allt funkade .....bara min kropp som inte ville funka.....

Hjärnan har gått på högvarv de senaste dagarna, 10 000 tankar i skallen.....

Försökte ta en kort power nap när jag kom hem....försvann in i dimman totalt, sen va jag helt seeg....inte lust med något helt energilös...gick till ica för att hämta paket, glömde leg fick inget paket ! fan jag som inte ens behövde legitimera mej på banken när jag tog lån , för att jag va kändis, får inte ens ut ett paket på ICA. Gick och klippte mej , tanten fönade en apful page på mej så då såg jag verkligen ut som en 52-åring.....jäkla tur att det blåste ute i dag...

 

Knallade hem igen, hade ingen lust att gåutågå ens.

Försvann i en bra bok ist. Sen började jag på en annan bra.....Det hänger en ängel ensam i skogen.

Hade ju tänk att springa en skön sväng idag, fanns ingen energi till det , en helt bortkastad dag.

Laddar med lite mango/hallon /kvarg för en bättre dag i morgon. Hoppas alla tankar vill vila i natt.  

                             

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards